00 Bulldogs-og Odense Håndbold-arenaer trænger til løft - Odense Q's ryk ind hos OB er godt signal 21. 46 20. 59 Læserbrev: Folkekirken må blive langt mere nærværende 20. 24 20. 02 20. 00 Det er ikke hver dag, politiet tager med Ø-færgen: Derfor var to politifolk og en dyrlæge på Avernakø 19. 49 Læserbrev: Nu skal der ske noget i ældreplejen med ny minister Vis flere Fyens Stiftstidende fredag den 13. januar Annonce I aftes fortalte Gitte hele Danmark, at hun ikke har kunnet sælge sit hus: Sådan er det gået efter 'I hus til halsen' Kerteminde Tilfældigt, inkonsekvent og ikke gennemtænkt: Sommerhusejere er chokerede over kommunens fremfærd på omstridt strand Slag, spyt og en hånd på låret: Kommunale medarbejdere oplever stor stigning i antallet af chikanesager Se den vilde forvandling: Svante fjernede faldefærdig bevaringsværdig gård og byggede moderne lejligheder med skæve linjer og grønne vinduer Sport Nu rykker kvinderne ind på stadion - Odense Q spiller på Nature Energy Park i foråret Her er en tredjedel af de nyansatte fyldt 60 år: - Jeg blev tidligere valgt fra, fordi jeg var for gammel, og det gjorde mig så gal Seneste nyt fra Avisen Danmark Udland 22.
02 19. 00 Bilist smadrede sin bil ind i husmur midt om natten og stak af - dagen efter blev den hentet på mistænkelig vis 16. 30 Farvel til et gammelt år og goddag til et nyt: Nytårskur trak fuldt hus til slottets lade 16. 03 15. 37 14. 00 12. 00 Snart kan du se store skibe og kraner ved kysten: Flere tusinde ton sten sejles fra Norge til Lillebælt Vis flere Fredericia Dagblad torsdag den 12. januar Annonce I aftes fortalte Gitte hele Danmark, at hun ikke har kunnet sælge sit hus: Sådan er det gået efter 'I hus til halsen' Turistbåd får sin egen bro i Kanalbyen Fredericia HK FHK-profil har ingen fremtid i klubben men spiller alligevel sæsonen færdig: Det er en speciel situation, men den er ikke ukendt for ham Intet at rafle om: FHK storsejrede over Lemvig-Thyborøn, og flere af klubbens spillere viste lovende takter FHK er uden cheftræner: Sådan håndterer klubben, at Gudmundur Gudmundsson er til VM med Island Kaptajn dømt for spritsejlads i Lillebælt: Mærkede ikke selv, at skibet gik på grund - gik i panik og ringede til sin kæreste Farvel til stor og velkendt gågadebutik Her er en tredjedel af de nyansatte fyldt 60 år: - Jeg blev tidligere valgt fra, fordi jeg var for gammel, og det gjorde mig så gal Seneste nyt fra Avisen Danmark Udland 22.
AaB - Hele Nordjyllands Hold Læs AaB's nyheder, se videoklip fra AaB TV og køb merchandise fra Hele Nordjyllands
55 Prins Harrys bog slår rekord med over 1 million solgte bøger Indland 22. 45 Tilsyn: Elnetselskaber laver for store overskud på forbrugernes bekostning Danmark 22. 30 Forsker: Helligdagsforslag kan få betydning for overenskomster 22. 05 Fagbevægelse efter møde: Regeringen ødelægger den danske model Højesteretsformand: Netanyahus regering vil knuse retssystemet Henrik klyngede sig til antidepressiv medicin, men så tog han en stor beslutning: - Siden har jeg ikke set mig tilbage Tårevædet Althea Reinhardt kan misse Champions League-gyser - Odense Håndbold må vente i spænding Far idømt ubetinget fængsel for psykisk vold: Holdt familien i regeltyranni og svinede kæresten til Fynsk robotvirksomhed indhenter investor for millionbeløb: - Vi har selv masser af huller i osten Corona-senfølger plager stadig mange: Men det er uvist om senfølgeklinik på OUH kommer til at fortsætte Du må ikke vide, hvad der blev "fløjtet" om: Ny whistleblower-enhed ville ikke tage sig af privat brug af kommunens materiel Seneste plus Leder Fyens Stiftstidende mener: Hjemmeplejen skal sidestilles med Falck og lægevagten Navne Landsbyen har mistet en sand original.
55 Prins Harrys bog slår rekord med over 1 million solgte bøger Indland 22. 45 Tilsyn: Elnetselskaber laver for store overskud på forbrugernes bekostning Danmark 22. 30 Forsker: Helligdagsforslag kan få betydning for overenskomster 22. 05 Fagbevægelse efter møde: Regeringen ødelægger den danske model 22. 00 Højesteretsformand: Netanyahus regering vil knuse retssystemet Henrik klyngede sig til antidepressiv medicin, men så tog han en stor beslutning: - Siden har jeg ikke set mig tilbage Debat Sådan viser transportbranchen vejen til at løse en del af arbejdsmarkedets udfordringer Vejle Hun bor på 'Lars Tyndskids Mark' og modtog en mail, der luner gevaldigt: - Det er en ret fed fornemmelse at vinde en million Lisbeth frygter mere støj fra havnen: - Vil man måle støjen eller kun beregne den? Navne Ejendomsmægler har prøver det, der var værre end den krise, vi står i nu: Jesper runder 50 år med fuld fart på Ekspert giver et bud på årsagen til det nye voldskred - og afliver myte Det er ikke første gang Fredericia Vold skrider: I 1700-tallet kunne man gå tørskoet over voldgraven Se listen: Bliver uafsluttede kapitler i markante sager lukket i 2023? Seneste plus Knusende dom over MitID: Alarmerende og 'ikke godt nok' – vi har sovet i timen Selvfølgelig skal trængte borgere hjælpes: Frisæt sagsbehandlerne til sammen med borgerne at finde de rigtige løsninger Podcasts Livsstil Vinskolen - Vi går i kælderen: Vermouth er inde i varmen igen Trafik-opråb fra oplandet: Har I glemt os? Morten har holdt styr på trafikken for kommunen i 10 år - nu skifter han til den anden side af skrivebordet Donation på vej til Ukraine i næste uge: Hotel har flået dyner og puder af 48 senge Komiker blev stukket ned - nu hylder han afdød pædagog: 'Mens omverdenen så mig som ballademager, så Helle mig som en stjerne' Tidligere byrådsmedlem reagerer på artikel om politiske hængepartier: Her vil jeg tillade mig at komme med nogle nære ting Forslaget om at sløjfe store bededag er et vildskud: Regeringen må finde andre veje til penge og arbejdsudbud end at stjæle danskeres fritid Læserbrev: Regeringen er helt ude af kurs i bestræbelserne på at skaffe penge og arbejdsudbud de kommende år.
Tv-oversigt. Fodbold på tv | Tipsbladet.dk Live & Statistik. KarantænerLivescoreStillinger og resultaterTv- Stream Type LIVE. Seek to live, currently playing liveLIVE. Remaining Time
Her får du de samme oplysninger, som hvis du skriver eller ringer til os. Kontakt Find generelle kontaktoplysninger herunder hjælp til at finde vej til bestemte afdelinger på sygehusene, socialområdet og den generelle administration. Den Regionale Visitation Ønsker du en hurtigere tid til udredning, undersøgelse eller behandling end den, du allerede er blevet tilbudt på et sygehus, kan du kontakte Den Regionale Visitation. Find kontaktformular på siden. Patientkontoret - hjælp til patienter Hvis du som patient eller pårørende har brug for information, vejledning og rådgivning i forhold til sundhedssystemet, kan du kontakte en patientvejleder i Patientkontoret. Siddende patienttransport, bestilling af og ansøgning om tilskud til transport Få svar på hvornår du kan blive kørt til behandling. Hvilke behandlinger du kan blive kørt til.
Forside - Aalborg HåndboldSimon Gade fortsætter karrieren i Bundesligaen Simon Gade skifter efter sommerferien til TSV Hannover-Burgdorf i den tyske Bundesliga. I efteråret stod det klart, at den 26-årige målmand søgte u... Håndboldfesten fortsætter om... Dage Timer Minutter Sekunder 10/01/2023 Nu gælder det VM-slutrunden De sidste testkampe er nu spillet inden VM begynder i... 09/01/2023 To testkampe i januar Inden genstarten af HTH Herreligaen spilles to testkampe i slutningen... 06/01/2023 Vind billetter til Danmarks kamp i Malmö 15. januar Køb et par Hummel-sko via Aalborg Håndbolds webshop senest 10....
Livescore - Tophåndbold DK-7000 Fredericia Cookie indstillinger. Privatlivs- og cookiepolitik. +45 21 25 65 98 kontakt@tophaandbold.dk · Livescore. Følg Tophåndbold
forsideFredericia To brande koster næsten 400. 000 kroner: Kameraovervågning af hellested er ikke opgivet Erhverv For abonnenter Byens Rens er reddet og klar til at genåbne efter konkurs FC Fredericia FC Fredericia henter en spiller med 281 superliga-kampe: Han kan bidrage med det, vi har ledt efter Den helt rigtige mand: Derfor er FC Fredericias nye spiller den bedst mulige til en svær opgave Holder børnehaverne åbent? Og stiger min løn? : Disse konsekvenser får afskaffelsen af store bededag Mest læste Alarm 112 Medina trådte til, da lille dreng blev fundet bevidstløs i badeland: - Jeg tænkte ikke, jeg handlede bare Uffe blev bidt til blods under gåtur: Nu kommer hundens ejer med en efterlysning 5-årig blev fundet livløs i badeland: - Der er noget helt galt her Treårige Uffe blev bidt i øret af bamset hund under gåtur: Nu er der nyt i sagen Fredericia Casper og Jesper suger hundredvis af kloakker hver dag - du gætter aldrig, hvad de har fundet Janne fik blackout efter bytur og advarer andre: – Nogen proppede noget i min øl Seneste nyt 19.
Fredericia Dagblad → Seneste nyt | frdb.dk Seneste nyt fra Fredericia og omegn. Vi dækker dit lokalområde og opdaterer dig på sport, kultur, erhverv, livsstil
OB.DK - Officielt website for Odense Boldklub Velkommen til Odense Boldklubs officielle hjemmeside. Her kan du finde nyheder om førsteholdet, akademiholdene, Øens Hold samt klubben
Fredericia Håndboldklub 30 25.02.23 kl. 14.30. 44d 22t 29m 54s. FHK logo. VS. Billetter Læs optakt. Fredericia Håndboldklub -
.png)